PSYCHOLOGIE – KOMPLETNÍ OBSAH
- PSYCHOLOGIE – OBSAH
- Díl 3. Základní přístupy psychologického výkladu
- 9.4. Integrita Já
- 9.3. Kontinuita Já
- 9.2. Psychické Já a ne-Já
- Kapitola 9. Jáství
- 8.3 Pozornost
- 8.2. Realizační stadium volního procesu
- Kapitola 8 Vůle
- Kapitola 7. Cítění
- 6.4 Paměť
- 6.3 Myšlení
- 6.2 Představivost (imaginace)
- 6. Poznávací procesy
- Díl 2. Základní pojmy psychologické deskripce
- 5.3. Psychologie náboženství a teologie
- 5.2. Psychologie náboženství jako součást psycholo…
- Kapitola 5. Psychologie náboženství v interdiscipl…
- Kapitola 4. Historická perspektiva psychologie náb…
- 3.2. Náboženství a spiritualita jako předmět psych…
- Kapitola 3. Náboženství v psychologické perspektiv…
- 2.2. Psychologie jako duchovní hnutí
- 2.1.2. Souvislosti duševních jevů
- 2.1. Předmět a metoda psychologie
- Kapitola 2. Psychologie jako věda a jako náboženst…
- 1.2. Moderní člověk bez náboženství?
- Díl 1. Psychologie náboženství a její kontexty
- Psychologie náboženství – obsah
- JOBING – Špičkový osobní výkon
- NÁROČNÉ ŽIVOTNÍ SITUACE, DEPRIVACE 2. ČÁST
- NÁROČNÉ ŽIVOTNÍ SITUACE, DEPRIVACE 1. ČÁST
- NÁROČNÉ ŽIVOTNÍ SITUACE, FRUSTRACE 2. ČÁST
- NÁROČNÉ ŽIVOTNÍ SITUACE, FRUSTRACE 1. ČÁST
- NÁROČNÉ ŽIVOTNÍ SITUACE, KONFLIKT
- NEOPSYCHANALÝZA, PŘEDSTAVITELÉ, E.FROMM, H. SULLIV…
- NEOPSYCHANALÝZA, PŘEDSTAVITELÉ, K.HORNEYOVÁ
- NEOPSYCHANALÝZA, VZNIK NEOPS.
- PSYCHOANALÝZA a neopsychoanalýza, KONFLIKT
- PSYCHOANALÝZA a neopsychoanalýza, KOMPLEX
- PSYCHOANALÝZA a neopsychoanalýza, teorie osobnosti…
- PSYCHOANALÝZA a neopsychoanalýza, Fáze vývoje
- PSYCHOANALÝZA a neopsychoanalýza
- GESTALT, HUMANISTICKÁ PT
- TOPOLOGICKÁ – VEKTOROVÁ psychologie K.LEWINA
- GESTALT A NEOGESTALT, CH.VON EHRENFELS, M.WERTHEIM…
- BEHAVIORÁLNÍ PT, KOGNITIVNÍ PT, KOMUNIKAČNÍ PT, GE…
- DYNAMICKÁ A INTERPERSONÁLNÍ PT
- METODY PT, SMĚRY PT- HLUBINNÁ PT
- Psychoterapeutické směry
- Pozdní dospělost 2.
- Pozdní dospělost 1.
- Střední dospělost
- Mladá dospělost
- Kulminační období – dospělost
- Problém dospívání a dospělosti, Adolescence 2.
- Problém dospívání a dospělosti, Adolescence 1.
- Gestaltterapie, Existenciální PT, Humanistická PT …
- Racionálně emoční PT,
- Behaviorální PT
- Dynamická PT
- Adler, Jung
- Psychoanalýza, fFREUD
- Základy psychoterapie 2.
- Základy psychoterapie 1.
- SOCIÁLNÍ SKUPINA, STYLY vedení, SKUPINOVÉ VEDENÍ
- SOCIÁLNÍ SKUPINA, ZÁKLADNÍ ZNAKY SOC.SKUPINY
- SOCIÁLNÍ SKUPINA, KONFORMITA, NORMY
- SOCIÁLNÍ SKUPINA, POTŘEBY A CÍLE, SKUPINOVÁ IDEOLO…
- SOCIÁLNÍ SKUPINA, DĚLENÍ
- SOCIÁLNÍ SKUPINA (KLASIFIKACE, PROBLÉMY, PŘÍSTUPY)…
- C. G. Jung – racionální myšlení a cítění, iracioná…
- Jungova TEORIE ARCHETYPU, JUNGOVA TYPOLOGIE osobno…
- INDIVIDUÁLNÍ PSYCHOLOGIE – C.G. JUNGA – DUŠEVNÍ KR…
- INDIVIDUÁLNÍ PSYCHOLOGIE – C.G. JUNGA – ARCHETYPY …
- INDIVIDUÁLNÍ PSYCHOLOGIE – C.G. JUNGA – ARCHETYPY …
- INDIVIDUÁLNÍ PSYCHOLOGIE – C.G. JUNGA 2.
- INDIVIDUÁLNÍ PSYCHOLOGIE – C.G. JUNGA 1.
- Školní věk a jeho základní charakteristiky, ŠKOLNÍ…
- Školní věk a jeho základní charakteristiky, Pubesc…
- Školní věk a jeho základní charakteristiky, Pubesc…
- Školní věk a jeho základní charakteristiky, Mladší…
- Školní věk a jeho základní charakteristiky, Mladší…
- Základní poruchy dynamických procesů, VŮLE 2. část…
- Základní poruchy dynamických procesů, VŮLE 1. část…
- Základní poruchy dynamických procesů, PORUCHY VYŠŠ…
- Základní poruchy dynamických procesů, AFEKTIVITA
- Základní poruchy dynamických procesů, EMOTIVITA – …
- Základní poruchy dynamických procesů, EMOTIVITA – …
- NEOBEHAVIORISMUS 2.
- NEOBEHAVIORISMUS 1.
- BEHAVIORISMUS 2.
- BEHAVIORISMUS 1.
- Psychické aspekty stárnutí – 2. ČÁST
- Psychické aspekty stárnutí – 1. ČÁST
- Biologické aspekty stárnutí
- Stárnutí a stáří
- VOLNÍ VLASTNOSTI, FUNKCE VŮLE
- PSYCHOLOGICKÉ ANALÝZY VŮLE
- VŮLE, úvod, historie
- Problémy typologie (včetně základních pojetí)(nejd…
- Problémy typologie (včetně základních pojetí) (nej…
- ŠKOLNÍ ZRALOST, Příčiny nezralosti, NEZRALOST X NE…
- Vývoj dítěte v předškolním věku – 2. část
- Vývoj dítěte v předškolním věku – 1. část
- Indexová analýza
- Typy sociogramů
- Sociometrie, sociogram
- Vrchol asocianismu
- Asocianismus, David Hartley, David Hume
- ALFRED ADLER, Melancholik, Flegmatikem
- ALFRED ADLER, Sangvinik, Cholerik
- I. P. PAVLOV 2. část
- I. P. PAVLOV 1. část
- TEMPERAMENT
- Karierové kotvy – Autonomie a nezávislost
- Karierové kotvy – kreativita
- Kariérové kotvy – Manažerská kompetence 2.
- Karierové kotvy – Manažerská kompetence 1. část
- Kariérové kotvy (E. H. Schein)
- Typy profesionální osobnosti (J. Holland)
- Kariérový pohyb, potřeba přátelství, potřeba moci
- Kariérový pohyb, potřeba výkonu
- Kariéra, Kritéria kariéry 2. část
- Kariéra, Kritéria kariéry 1. část
- Melancholik
- Cholerik
- Flegmatik
- Základní asertivní práva
- ASERTIVITA – 4 typy chování:
- Sangvinik
- ASERTIVITA
- Chyby v procesu sociálního poznání velmi znesnadňu…
- 5.4.1 Sociální poznávání
- 5.4 Vztahy mezi lidmi
- 1. řešení (vyřešení) problému :
- 5.3.2 Zvládání konfliktu
- 5.3.1 Konflikt je když . . .
- Jednocestná komunikace :
- 5.2 Komunikace
- 5.1.2 Sociální učení
- Záměrné působení :
- 5.1.1 Začleňování člověka do společnosti
- Bezděčná pozornost :
- 1. 4 Nejen o pozornosti
- 4. 3 Především o emocích a vůli
- Paměť člověka
- Představa je názorný obraz něčeho, co v daném okam…
- Výsledkem vnímání jsou počitky a vjemy.
- 4.1 Vnímání, myšlení – a co ještě ?
- Hlavní skupiny psychických jevů
- Psychický jev
- Tréma se zvyšuje při:
- Většinou mají přechodný charakter:
- Duševní porucha
- 3.3.5 Člověk v náročné životní situaci
- Co říci na závěr?
- Model charakterizuje osobnost a její temperamentov…
- Rysy osobnosti
- 3.3.2. Schopnosti a rysy osobnosti
- 3.3.1. Motivace
- 3.2.3. Řekni, jak trávíš volný čas…
- Metoda učení.
- Rozlišujeme čtyři základní druhy lidského učení:
- 3.2.1. K pojmu činnost v psychologii
- Za čtvrté:
- 3.1.2. Složitosti dospívání
- 3.1.1. Periodizace vývoje lidského jedince
- 3.Osobnost a její poznávání
Mohlo by se vám líbit...