Za čtvrté:
– dospívající mládež telefonuje.Souvisí to s tajemným poutem, které je k sobě váže a nutí, aby jedli všichni stejné pokrmy, aby chodili v tlupách, stáli v hloučcích a udržovali mezi sebou neustále spojení.V jednotě je naše síla – jinak je všechno samé učení.Nic nevyřešíte tím, že si zařídíta dva telefony.“Pánové, dva telefony!“ zvolali přátelé Anky a Janky a obsadili oba.Za páté: dospívající mládež miluje jízdu autem – pokud možno rodinným.K dosažení cíle se uchyluje k metodě stokrát nic umořilo osla, k přívětivým lžím a slzavému mlčení.Pokusíte-li se domluvit nebo vysvětlit, vždycky to nad vámi vyhrají.Nejmenší odpor jsou schopni klást veselému, přívětivému, neosobnímu ne.“ Čím obecně charakterizujeme toto dynamické období – pubertu a adolescenci?Nápadným biologickým zráním a neméně nápadným psychosociálním vývojem. 3.2. Činnosti člověka 3.2.1. K pojmu činnost v psychologii V běžném jazyce se užívá slova činnost ve velmi širokém významu.V jakých souvislostech ho používáte vy?Uveďte několik významových spojení, ve kterých je slovo činnost obsaženo.V lidských činnostech probíhá vzájemné působení člověka a prostředí.